Ta strona wykorzystuje technologię cookies, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
Oficjalny Polski Portal Komunikatora Miranda
Strona główna   O Mirandzie   FAQ   Download   English   TeamPL   Profil   Zaloguj   Rejestracja  
Wyszukaj interesujące Cię dyskusje Wyszukaj interesujące Cię dyskusje Szybkie szukanie:     
 REGULAMIN    O nas...   * Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   * Użytkownicy   * Grupy   * phpBB forum FAQ

Baable
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miranda-im.pl Strona Główna -> Technika, soft, sprzęt
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hex Płeć: mężczyzna
Gaduła
Gaduła

Status stażu



Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 47
Skąd: Gdansk-Wrzeszcz

PostWysłany: 18 Gru 2004 13:13    Temat postu: Baable Odpowiedz z cytatem

Rejestrujemy sie na stronie Smile
http://www.babble.net/portal/index.php
Sciągamy programik, wpisujemy co trzeba Wink
odpalamy i dzwonimy za free 0048xxyyyyyyy xx to kierunkowy yyyyyyy to numer telefonu stacjonarnego [;
Strefa 1 jest za free a Polska jest w Strefie 1 poki co działa jak długo sie zobaczy.
A i jeszcze jedno taki drobiazg trzeba miec dobre łacze Smile Testowałem działa na netie i TP [;
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adv Bot




Dołączył: 01 Sty 1970
Posty:

PostWysłany: 21 Maj 2024 0:45    Temat postu: Reklama Odpowiedz z cytatem


W TechnoVolt znajdziesz energooszczędne oświetlenie hal i pomieszczeń magazynowo-produkcyjnych w profesjonalnym wykonaniu.
Wieloletnie doświadczenie i atrakcyjne ceny gwarantują u nas najlepszą ofertę na rynku w branży elektrycznej.
Stosujemy najnowocześniejsze technologie i wysokiej jakości produkty.
Dla inwestycji naszych klientów dostarczamy i wykonujemy nowoczesne oświetlenie energooszczędne (LED) z zastosowaniem opraw: dekoracyjnych, rastrowych, hermetycznych, przemysłowych, projektorów oraz linii świetlnych.
Kontakt z nami i informacje na naszej stronie www.TechnoVolt.pl


*** NOWOŚĆ ***
Kompensacja mocy biernej - obniż swoje rachunki za prąd!
Usługa dostępna na terenie całego kraju

Zredukuj opłaty za prąd :: Płać mniej za prąd

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klugg
Weteran
Weteran



Dołączył: 22 Sty 2003
Posty: 70
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18 Gru 2004 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sypie się to strasznie Smile Nie widzę też na razie możliwości zapisywania kontaktów stacjonarnych.
To taka "wczesna alfa", ale będzie dobrze.
_________________
klugg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
karaguy Płeć: mężczyzna
Moderator
Moderator



Dołączył: 19 Sty 2003
Posty: 2096
Skąd: Gliwice
Wiek: 38 lat(a)

PostWysłany: 18 Gru 2004 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie się tak posypał że się uruchomić potem nawet nie chciał. [:
A poza tym to nie chce mi nigdzie zadzwonić. :\
_________________
antykara, Twój przyjazny moderator... no, prawie przyjazny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Vinc Płeć: mężczyzna
Gaduła
Gaduła

Status stażu



Dołączył: 21 Sie 2004
Posty: 73
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 18 Gru 2004 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy probie dzwonienia na stacjonarny:
Cytat:
Call failed, please check the number and try again

_________________
pozdrawiam,
Vinc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hex Płeć: mężczyzna
Gaduła
Gaduła

Status stażu



Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 47
Skąd: Gdansk-Wrzeszcz

PostWysłany: 19 Gru 2004 0:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze "Call failed, please check the number and try again"
to niestety problem ludzi ktorzy mieszkają w strefie gdzie ich centrala nie została dodana do bazy skutkuje prawdopodobnie za ktoryms razem z kolei Wink najlepiej jest mieszkac na połnocy Laughing Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz Tybulewicz
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 5

PostWysłany: 19 Gru 2004 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie od kilkunastu dni działa świetnie.
Dzwonię po kilka razy dziennie po Polsce i do Stanów.
Jeśli są problemy, to często pomaga restart programu lub wielokrotne próby dodzwonienia się....
Powodzenia
Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
turbo Płeć: mężczyzna
Gaduła
Gaduła

Status stażu



Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 84
Skąd: Wroclaw
Wiek: 41 lat(a)

PostWysłany: 19 Gru 2004 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

slyszalem o takim zonku, ze lepiej wybierac numer klikajac na cyferki a nie wpisujac go z klawiatury
moze komus to pomoze Wink
_________________
"Próbowanie to pierwszy krok do niepowodzenia"
[Homer J. Simpson]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz Tybulewicz
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 5

PostWysłany: 20 Gru 2004 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

turbo napisał:
slyszalem o takim zonku, ze lepiej wybierac numer klikajac na cyferki a nie wpisujac go z klawiatury


Ja tam zawsze z klawiatury, albo wklejałem ze schowka telefony znajomych (o nie idzie ich jeszcze zapisać w samym programie) - czasem były problemy [ale wtedy niezależnie od metody wprowadzania numeru], choć ostatnio jest coraz lepiej...

Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
him_
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7
Skąd: Polska :)

PostWysłany: 20 Gru 2004 21:20    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

A mi to nawet chamy maila z rejestracja nie chca przyslac Smile ale pewnie to kolejny szit ktory dziala tylko u co 123 osoby a u reszty ni pisiorka zebyt nie powiedziec h... Smile
_________________
_-=TOMY=-_
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz Tybulewicz
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 5

PostWysłany: 21 Gru 2004 17:50    Temat postu: Re: :) Odpowiedz z cytatem

him_ napisał:
ale pewnie to kolejny szit ktory dziala tylko u co 123 osoby a u reszty ni pisiorka zebyt nie powiedziec h... Smile


U mnie i moich znajomych działa bez problemu - mail przyszedł natychmiast. Co ciekawe - nie trzeba wprowadzać żadnego 'promotional code' Very Happy

Powodzenia
Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
FlameMan Płeć: mężczyzna
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 27 Gru 2003
Posty: 4
Skąd: Świątynia Płomieni

PostWysłany: 22 Gru 2004 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ehh... U mnie też wywala "Call failed, please check the number and try again" Sad Szkoda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomasz Tybulewicz
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 5

PostWysłany: 22 Gru 2004 15:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FlameMan napisał:
Ehh... U mnie też wywala "Call failed, please check the number and try again" Sad Szkoda...


Też tak miałem wczoraj wieczorem, ale rano śmigało. Nie przejmuj się i sprawdzaj co jakiś czas.
Jak za te pieniądze, to ja nie narzekam Very Happy

Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ringo!
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 2
Skąd: śląsk

PostWysłany: 28 Gru 2004 0:46    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

REjestracja przebiegla bez problemu, no ale ..Call failed, please check the number and try again...

a nastepnym razem, nie wiem czy dobrze zrozumialem, mila pani prosi mnie zebym zasilil konto? hmm:/
Acid co oznacza babble on . 0.0p
a przy babble go 1.0p
tzw kredyty?
pozdrawiam:)
_________________
No Weź!Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ringo!
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 2
Skąd: śląsk

PostWysłany: 28 Gru 2004 1:05    Temat postu: :( Odpowiedz z cytatem

nie wiem czy dobrze zrozumialem, pisze za te darmowe dzwonienie w konkretnych strefach, dziala a raczej dzialalo tylko do 24 grudnia? Crying or Very sad
_________________
No Weź!Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz Tybulewicz
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 5

PostWysłany: 28 Gru 2004 10:56    Temat postu: Re: :( Odpowiedz z cytatem

Ringo! napisał:
nie wiem czy dobrze zrozumialem, pisze za te darmowe dzwonienie w konkretnych strefach, dziala a raczej dzialalo tylko do 24 grudnia? Crying or Very sad

Z listu, który otrzymałem:
Babble napisał:
We would like to thank the thousands of users who have helped spread the 'Babble' word across the internet - the response has been phenomenal and we are delighted to welcome users from all over the globe.
Our new service packages are being launched on December 24th in time for the holiday period and make Babble - we feel - the best value internet phone service around. Naturally, the new Babble service maintains its principles of free calling and excellent value for money.

Czyli od 25 grudnia trzeba już płacić. Czas testów się zakończył - choć według mnie sieć nie działa jeszcze najlepiej.
Jestem pewien, że ta firma nie otrzyma złamanego centa z mojej kieszeni - popatrzcie na dalszy fragment maila:
Babble napisał:
For only GBP L5 per month (about €7 or $9.50US depending on your currency) you’ll get 1,000 free minutes every month to the USA, Canada, Europe (including Poland and Scandinavia) and Australasia.

Jeśli piszą, że można dzwonić do Europy a potem piszą, że również do Polski, to chyba nie zasługują na naszą kasę....

Tomek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miranda-im.pl Strona Główna -> Technika, soft, sprzęt Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Newsy z PortaluCo nowego na forumOpis funkcji



:: Kontakt z obsługą  :: Stats  :: Reklama
 
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Portal and phpBB extensions © 2003-2007 DJ Lotos, smartBlue Style © 2002 Smartor