Ta strona wykorzystuje technologię cookies, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
Oficjalny Polski Portal Komunikatora Miranda
Strona główna   O Mirandzie   FAQ   Download   English   TeamPL   Profil   Zaloguj   Rejestracja  
Wyszukaj interesujące Cię dyskusje Wyszukaj interesujące Cię dyskusje Szybkie szukanie:     
 REGULAMIN    O nas...   * Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   * Użytkownicy   * Grupy   * phpBB forum FAQ

YAMN
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miranda-im.pl Strona Główna -> Wtyczki i protokoły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gmwm
Stukacz
Stukacz

Status stażu



Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 11

PostWysłany: 09 Kwi 2007 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

andy.c napisał:
Witam przy próbie odpalenia mirandy z tą wtyką dostaje taki komunikat:

http://img151.imageshack.us/img151/9126/screenshot2007040915584kt2.th.png

Wcześniej nie używałem jej.


Witam też kiedyś miałem taki komunikat (tyle że w wersji angielskiej bo langpacka nie mam). Może to bez znaczenia i przypadek ale pojawił się on u mnie po tym jak zainstalowałem sobie "cudowny" antywirus sygnowany przez AOL'a Active Virus Shield. Długo próbowałem ustalić przyczynę dlaczego ten komunikat się pojawia i jakoś zaradzić temu zjawisku ale się nie udało. Bogu dzięki zraziłem się (choć przyczyna była inna) do AVS i wróciłem do Avasta. Po powrocie komunikat już mi się nie pojawił. Przeprowadziłem testy na czystym systemie najpierw z AOL AVS (i na nowo stworzonym yamn-accounts.pop3.NAZWAPROFILU.book) - wynik komunikat się pojawia. Później z avastem Komunikat się nie pojawiał. Mam W2k SP4 jakby to kogoś interesowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adv Bot




Dołączył: 01 Sty 1970
Posty:

PostWysłany: 28 Mar 2024 19:12    Temat postu: Reklama Odpowiedz z cytatem


W TechnoVolt znajdziesz energooszczędne oświetlenie hal i pomieszczeń magazynowo-produkcyjnych w profesjonalnym wykonaniu.
Wieloletnie doświadczenie i atrakcyjne ceny gwarantują u nas najlepszą ofertę na rynku w branży elektrycznej.
Stosujemy najnowocześniejsze technologie i wysokiej jakości produkty.
Dla inwestycji naszych klientów dostarczamy i wykonujemy nowoczesne oświetlenie energooszczędne (LED) z zastosowaniem opraw: dekoracyjnych, rastrowych, hermetycznych, przemysłowych, projektorów oraz linii świetlnych.
Kontakt z nami i informacje na naszej stronie www.TechnoVolt.pl


*** NOWOŚĆ ***
Kompensacja mocy biernej - obniż swoje rachunki za prąd!
Usługa dostępna na terenie całego kraju

Zredukuj opłaty za prąd :: Płać mniej za prąd

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gskoczylas Płeć: mężczyzna
Kataryna
Kataryna

Status stażu



Dołączył: 24 Lip 2004
Posty: 128
Skąd: Bielsko-Biała
Wiek: 65 lat(a)

PostWysłany: 09 Kwi 2007 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli ten komunikat jest spowodowany przez program antywirusowy to można zazwyczaj temu zaradzić. Wszystkie znane mi programy antywirusowe pozwalają zdefiniować katalogi, które nie są przez program sprawdzane.

Arrow Wystarczy poszukać na dysku plik yamn-accounts.pop3.ProfilMirandy.book, gdzie ProfilMirandy jest nazwą Twojego profilu.

Następnie folder, w którym jest ten plik, należy dodać w programie antywirusowym do listy folderów nie podlegających sprawdzaniu. W niektórych przypadkach zacznie to działać dopiero po restarcie systemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
andy Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 940
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: 09 Kwi 2007 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Program antywirusowy tutaj nie bruździ bo mam wyłączoną auto ochronę. Zresztą nawet jak go wyłączyłem całkowicie to dalej miałem ten komunikat przy starcie Mirandy...

Co może być jeszcze przyczyną?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kroku Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 574
Skąd: wziąć kase?

PostWysłany: 10 Kwi 2007 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skandisk, a jak nie pomoże to plik trzeba wywalić i ustawić konta na nowo... czasem mi sie to zdarza niestety, że mirka coś popsuje w tym pliku i jest taki komunikat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andy Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 940
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: 10 Kwi 2007 18:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@kroku chodzi o to, że takiego pliku: yamn-accounts.pop3.andy.book nie mam Acid
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kroku Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 574
Skąd: wziąć kase?

PostWysłany: 11 Kwi 2007 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to może tweety nie umie go stworzyć... to wrzuć starego yamna (tego bez tweetyiego) tam skonfiguruj i wróc do tweetyiego
i sprawdź uprawnienia katalogów...
a jak jesteś na viście to odpal mirande z konta admina (ale tego wbudowanego o nazwie "Administrator", bo inni admini mimo, że niby też admini mają mniejsze uprawnienia... a zwlaszcza na tym koncie nie ma tego kwu.... popupa "czy wiesz co robisz?" czy jakoś tak Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andy Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 940
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: 11 Kwi 2007 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprzednie wersje wywalają ten sam komunikat przy starcie Mirandy.

System XP+SP2+IE7+najnowsze łatki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kroku Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 574
Skąd: wziąć kase?

PostWysłany: 11 Kwi 2007 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.majvan.host.sk/Projekty/YAMN/
mówisz o tym yamnie ?
a ręczne stworzenie pliku jest możliwe ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andy Płeć: mężczyzna
Weteran
Weteran



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 940
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: 11 Kwi 2007 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@kroku tak o tym i o YAMN 2in1.
Stworzenie pliku o nazwie "yamn-accounts.pop3.andy.book" nie pomaga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vilemo Płeć: kobieta
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2004
Posty: 822
Skąd: Kraków
Wiek: 43 lat(a)

PostWysłany: 11 Kwi 2007 23:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może na około ale mi to pomogło kilka razy w przypadku tej wtyczki...
usuń całą gałęź z bazy danych następnie wrzuć oryginalną wtyczkę Yet Another Mail Notifier 0.2.4.7 ustaw jak trzeba niech podziała jakiś czas i następnie zmień ją na wersje YAMN 2in1. Podobny sposób jaki podał Ci kroku kilka postów wyżej...
_________________
... nie na darmo żyje człowiek, jeżeli na całym świecie znajdzie się choć jedna osoba, która go w pełni rozumie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
szalonypl Płeć: mężczyzna
Gaduła
Gaduła

Status stażu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Lbn

PostWysłany: 16 Kwi 2007 1:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

porkyterRor napisał:

Pewnego razu samoczynnie zmienilo mi na liscie kontaktow 'kontakty' YAMN jako niepolaczone - bardziej konretnie - kiedy odpalam mirande, na liscie kontaktow pojawiaja sie dane konta email, ale nie odbywa sie sprawdzanie co okreslony czas stan konta, ani nie odbywa sie sprawdzanie stanu konta przy uruchomieniu (mimo ze mam ustawione to w opcjach). Dodatkowo, kiedys wywolam sprawdzanie z pozycji TopToolbara - sprawdzanie sie odbywa, lecz po tym kontakty YAMN przechodza w stan niepolaczony (opcja traktowanie YAMN jako protokol nic nie daje).


Ja mam ten sam problem i też nie mogę sobie z tym poradzić. Chętnie wysłucham każdej rady i pomocy.

----------------------------------------------------------------------

Właśnie udało mi się rozwiązać ten problem.
Należy wykonać następujące czynności (u mnie przynajmniej to działa):

1. Zrobić kopię MIRANDY IM (na wszelki wypadek)
2. Odznaczyć we wtyczkach YAMN i uruchomić ponownie MIRANDE IM
3. Zaznaczyć we wtyczkach YAMN i uruchomić ją znowu
4. W opcjach YAMN zaznaczyć SHOW YAMN AS A PROTOCOL, i dla każdego konta w opcji CHECK WHILE pozaznaczać wszystko

Po tym wszystko chodzi jak należy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vilemo Płeć: kobieta
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Sty 2004
Posty: 822
Skąd: Kraków
Wiek: 43 lat(a)

PostWysłany: 22 Kwi 2007 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

YAMN tweety 2in1 - 0.1.2.2

Download Download

ANSI dla WIN 98, NT
UNICODE dla XP
_________________
... nie na darmo żyje człowiek, jeżeli na całym świecie znajdzie się choć jedna osoba, która go w pełni rozumie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mleczar Płeć: mężczyzna
Stukacz
Stukacz

Status stażu



Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wiek: 39 lat(a)

Punktów karnych: 40

PostWysłany: 24 Maj 2007 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siemaneczko. Uzywam Yamna do sprawdzania kilku skrzynek i mam taki maly problem: powiedzmy ze mam 4 skrzynki do sprawdzania, kazda ustawiona w ten sam sposob itd wieeec dlaczego nie wszystkie konta sa widoczne w kontaktach? wszystkie widac tylko w momencie jak nacisne "check mail (all account)". Po tym zostaje mi jedno abo 2 widoczne a reszta znika(choc nie mam zaznaczone "hide offline"). Do tego jest to jeszcze dziwniejsze bo czasem pojawiaja sie te offline a czasem nie. Wnioskuje ze sa offline po ikonce(odpowiadajaca ikona do offline). Nie wiem czy nie zamotalem ale w razie co dzieki za pomoc a ja walcze dalej sam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marcin_gps Płeć: mężczyzna
Niemowa

Status stażu



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 7

PostWysłany: 25 Cze 2007 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a u mnie nagle coś się posypało i nie mogę okna z listą maili maksymalizować, na pasku zadań jest i nic nie mogę zrobić. Jakieś pomysły?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
porkyterRor
Weteran
Weteran



Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 128

PostWysłany: 25 Cze 2007 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Mleczar

Sprawdz w opcjach YAMN, we wszystkich kontach stany w zakladce 'check while...', czy masz pozaznaczane, wedle jakiego stanu ma sprawdzac.

@Marcin_gps

Kiedys mialem cos podobnego, pomoglo mi reczne ustawienie wielkosci okna, a potem po restarcie, samo sie juz maksymalizowalo itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.miranda-im.pl Strona Główna -> Wtyczki i protokoły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Strona 11 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Newsy z PortaluCo nowego na forumOpis funkcji



:: Kontakt z obsługą  :: Stats  :: Reklama
 
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Portal and phpBB extensions © 2003-2007 DJ Lotos, smartBlue Style © 2002 Smartor